Kulttuuriliite

Kulttuurilehti Etelä-Karjalassa – Lähetä juttuvinkki, varaa mainos, tarkista tapahtumakalenteri

Koko Etelä-Karjalan kattava kulttuuriliite koostuu artikkeleista, mainoksista sekä sähköisen Etelä-Karjalan tapahtumakalenterin tapahtumalistauksesta. Julkaisu toteutetaan neljästi vuodessa kolmen kuukauden välein. Julkaisuaikataulu on alla. Julkaisu toteutetaan ilmaisjakeluna koko Etelä-Karjalan alueelle Suomen Suoramainonta Oy:n jakelualueiden mukaan (yli 56 000 taloutta).

Julkaisun erityisyys on sen pitkä käyttöikä, sillä siihen sisältyy maakunnan tapahtumalistaus aina kolmen kuukauden ajalta. On siis todennäköistä, että tämä lehti laitetaan jemmaan ja sen pariin palataan säännöllisin väliajoin!

E-K Kulttuuriliitteen AIKATAULU 2024
 1. PAINOS2. PAINOS3. PAINOS4. PAINOS
Juttuvinkit viimeistään 10.12.23.2.24.5.23.8.
Ilmoitusmyynti ja aineistovaraukset 18.12.1.3.31.5.30.8.
Valmistettava mainosmateriaali taittajalle 25.12.11.3.7.6.9.9.
Valmis mainosmateriaali taittajalle27.12.13.3.11.6.11.9.
Julkaisu 10.1.3.4.3.7.2.10.

Juttuvinkit

Lähetä juttuvinkki lomakkeella tästä linkistä.

Voit lähettää joko valmiiksi kirjoitetun puffin tai vain vinkata aiheesta. Pyrimme lehdessä tuomaan esille tasapuolisesti kulttuuritoimintaa koko maakunnan alueelta, eikä kaikkia vinkkejä voida aina julkaista. Toimittajamme moderoivat kaikki julkaistavat artikkelit.

Meitä kiinnostaa uutisoida erityisesti tulevista jutuista menneiden sijaan.

Mainospaikat

Julkaisussa on tarjolla hyvin kilpailukykyisiä mainospaikkoja, joilla tavoitetaan yli 56 000 taloutta Etelä-Karjalassa. Katso mainospaikkojen lisätiedot ja hinnat kulttuuriliitteen mediakortista.

UUTTA! Voit varata myös maksullisen artikkelin eli tekstimainoksen! Tuote on räätälöity kulttuuritoimijoiden tarpeisiin – kun tahdot varmistaa, että näyt lehdessä, mutta et koe perinteistä kuvalla mainostamista tehokkaaksi, on maksullinen artikkeli tähän paras keino. Toimittajamme moderoivat kaikki julkaistavat artikkelit.

Ilmoitusmyynti ja aineistovaraukset aikataulun mukaan. Katso mainospaikkojen lisätiedot ja hinnat tästä:

Tapahtumakalenteri

Tarkista, että tulevat tapahtumasi ovat julkaistuina tapahtumakalenterissa tapahtumat.ekarjala.fi.
Poimimme kalenterista kaikki lehteen soveltuvat tapahtumat 2–4 viikkoa ennen lehden julkaisupäivämäärää.

Etelä-Karjalan kulttuuriliitettä julkaisee Etelä-Karjalan liitto yhteistyössä Luumäen, Lemin, Savitaipaleen, Taipalsaaren, Parikkalan, Rautjärven, Ruokolahden, Imatran ja Lappeenrannan kuntien sekä GoSaimaan kanssa. Julkaisua tuottaa kulttuurikoordinaattori Ossi Välimäki.

Kulttuuriliitteen näköisversiot

Lisätietoja: