Etelä-Karjalan liittoEtelä-Karjalan liitto toivottaa rauhallista joulunaikaa maakuntaan ja maailmaan

Etelä-Karjalan liitto toivottaa rauhallista joulunaikaa maakuntaan ja maailmaan

tähden muotoinen jouluvalo tapulin ikkunassa.

Etelä-Karjalan liiton toiminta hiljenee joululomien aikaan torstaista 22.12. alkaen. Monet työntekijämme käyttävät vuosilomapäiviään myös juhlapyhien välipäivinä. Parhaiten tavoitat meitä taas ensi vuoden alusta (2.1.2023) lähtien.

Etelä-Karjalan liiton väki toivottaa Etelä-Karjalaan, muualle Suomeen ja maailmalle rauhallista joulua!
Toivottavasti ensi vuosi 2023 on tapahtumiltaan päättyvää vuotta rauhallisempi ja maallemme menestyksekäs.

Monien suomalaisten tavoin myös Etelä-Karjalan liiton työntekijöiden ajatukset ovat tänä vuonna olleet usein ukrainalaisten kärsimyksissä. Halusimmekin tänä jouluna lahjoittaa sekä joulutervehdyksiimme että henkilökuntamme joululahjoihin varatut rahat Unicefin kautta Ukrainaan.

Kuva: Etelä-Karjalan liiton jouluvalo Lappeen kellotapulin joulukalenterissa.

Jouluisin terveisin Etelä-Karjalan liitto!

.liiton logo