Etelä-Karjalan liittoUusinajattelijoiden maakunta – ehdota Vuoden Uusinajattelijaa

Uusinajattelijoiden maakunta – ehdota Vuoden Uusinajattelijaa

Punaisella pohjalla valkoinen teksti "Ehdota Vuoden Uusinajattelijaa!" Etelä-Karjalan Yrittäjien ja Etelä-Karjalan liiton logot.

Mikään asia ei ole liian iso tai pieni uusinajateltavaksi, jotta sen voi tehdä paremmin ja kestävämmin, kannattavammin ja hauskemmin. Uusinajattelu on Etelä-Karjalassa jokaisen oikeus.

Uusinajattelija on rohkea kyseenalaistaja, joka ei odota valmista vaan etsii ratkaisuja ja toteuttaa niitä yhdessä toisten kanssa.

Kriteerit

• kuka tahansa voi olla saajana (henkilö, yhteisö, yritys, organisaatio)
  • asia voi olla iso tai pieni parannus, se on rohkea ja tuntuu tuoreelta
  • tekijä tai keksijä ei odota muiden tekevän vaan tekee itse tai etsii ratkaisuja ja ottaa toteutukseen muita mukaan, tekee yhdessä toisten kanssa
  • ajatus/idea on tarkoitettu yhteiseksi hyväksi

Palkinnonsaajaa voi ehdottaa kuka tahansa. Ehdotuksia voi tehdä 31.3.2023 asti. Palkinto jaetaan Yrittäjägaalassa 15.4.2023.

Voit tehdä ehdotuksen tämän linkin kautta: https://www.lyyti.fi/questions/212965484f