Etelä-Karjalan liittoEtelä-Karjalan liitossa henkilöstön työskentely jatkuu nyt hybridimallilla

Etelä-Karjalan liitossa henkilöstön työskentely jatkuu nyt hybridimallilla

Marraskuun alusta alkaen palataan Etelä-Karjalan liitossa toimistotyöskentelyyn hybridimallilla; suuri osa henkilöstöstä työskentelee etätyössä muutamina päivinä viikossa. Tiistaisin pääsääntöisesti kaikki tekevät työpäivän toimistolla. Toimisto on arkisin avoinna normaalisti klo 9 – 15.

Tapaamisista ja kokouksien järjestämisestä kasvokkain kannattaa sopia hyvissä ajoin etukäteen. Henkilöstön yhteystiedot löytyvät tältä sivulta. Monia kokouksia järjestetään edelleen hyödyntäen etäyhteyksiä. Hybridityöskentely on tullut jäädäkseen myös kokouskäytännöissä.

Covid-19 pandemian aiheuttamien rajoitusten osittaisen päättymisen jälkeen on edelleen tarpeellista pitää huolta terveysturvallisesta toiminnasta. Etelä-Karjalan liiton tiloissa yli 10 henkilön tapaamisissa kiinnitetään huomiota etäisyyksiin. Kasvomaskeja voi käyttää harkinnan mukaan.

Etelä-Karjalan liiton järjestämissä yleisö- tai muissa vastaavissa tapahtumissa noudatamme Terveyden ja hyvinvoinnin laitoksen ja opetus- ja kulttuuriministeriön ohjetta koronavirustartuntojen ehkäisemisestä yleisötilaisuuksien ja yleisten kokoontumisten yhteydessä sekä eräiden tilojen käytössä. Tapahtumajärjestäjille lisätietoa on Aluehallintoviraston sivuilla.

CBC-ohjelman palvelut jatkuvat hybridimallilla 1.11.2021 alkaen

Covid-19 pandemian aiheuttamien rajoitusten osittaisen päättymisen jälkeen ohjelman asiakas- ja sidosryhmäpalvelut siirtyvät 1. marraskuuta 2021 alkaen ns. hybridimalliin ja normaaliin toimistoaikaan. Henkilökuntamme työskentelee sekä toimistossa että etänä ja toimipisteidemme aukioloajat ovat seuraavat.

Hallintoviranomainen, Lappeenranta Ma – Pe 9 -16. (paikallista aikaa)

Sivutoimipiste, Pietari Ma – Pe 10 -17 (paikallista aikaa)

Suosittelemme asiantuntijatapaamisten sopimisesta toimistolle erikseen joko ottamalla yhteyttä ohjelmaan sähköpostilla [email protected] tai sopimalla asiasta suoraan asiantuntijan kanssa. Ohjelman henkilöstön yhteystiedot: https://www.sefrcbc.fi/fi/yhteystiedot/

Konsultaatiot ja kokoukset järjestetään hyödyntäen etäyhteyksiä, ja mahdollisuuksien mukaan, myös kasvotusten paikan päällä.

Lisätietoja: v.s. hallinto- ja kehittämisjohtaja Susanna Kaskinen, puh: +358 40 6825 819