Etelä-Karjalan liittoEnsi vuonna syntyvät eteläkarjalaiset vauvat saavat Etelä-Karjalan liiton joululahjan

Jukka Kopra, Suna Kymäläinen ja Tuija Suokas pitävät käsissään pieniä vauva-asuja.

Etelä-Karjalan liitto toivottaa maakuntaan, asukkaille, kuntiin ja kaikille sidosryhmille rauhallista joulua.

Toivomme, että ensi vuosi 2022 on jo valoisampi kahden raskaan koronavuoden jälkeen.

Etelä-Karjalan liitto on toiminut jo 30 vuotta Etelä-Karjalan maakunnan hyväksi aluekehityksen, aluesuunnittelun ja edunvalvonnan tehtävissä. Juhlavuotemme kunniaksi halusimme antaa joululahjan, josta moni voi iloita.

Lahjoitamme maakunnan pienimmille asukkaille tervetuliaislahjan Eksoten synnytysosaston kautta. Jokainen ensi vuonna syntyvä eteläkarjalainen vauva saa pienen vauva-asun ja tervetulotoivotuksen Etelä-Karjalan asukkaaksi.

.

Maakuntahallituksen puheenjohtaja Jukka Kopra ja maakuntavaltuuston puheenjohtaja Suna Kymäläinen luovuttivat 850 vauva-asua, jotka otti vastaan Eksoten synnytysosaston esimies Tuija Suokas.

Voit katsoa videon joululahjastamme osoitteessa: https://youtu.be/Dsj4LzWaf0Y