Etelä-Karjalan liittoAnsa Räätäri valittiin Etelä-Karjalan liiton viestintäpäälliköksi

Ansa Räätäri valittiin Etelä-Karjalan liiton viestintäpäälliköksi

.Henkilökuva Ansa Räätäristä.

Lappeenrantalainen Ansa Räätäri on valittu Etelä-Karjalan liiton uudeksi viestintäpäälliköksi. Hänet valittiin tehtävään 24 hakijan joukosta. Kahdeksan hakijaa haastateltiin, ja kolme hakijaa osallistui jatkotesteihin.

Uusi viestintäpäällikkö tuntee hyvin koko Etelä-Karjalan. Hän on toiminut pitkään eri viestintätehtävissä Kaakkois-Suomessa. Nykyisin Ansa Räätäri toimii Ovako Imatra Oy Ab:n viestintä- ja henkilöstöpäällikkönä. Sitä ennen Räätäri oli Lappeenrannassa toimivan Maasotakoulun tiedottaja.

Ansa Räätäri on koulutukseltaan filosofian maisteri. Hän opiskeli Jyväskylässä mm. yhteisöviestintää ja kulttuurien välistä viestintää. Lisäkoulutuksena hänellä on mm. henkilöstöjohtamisen ja kasvatustieteiden opintoja.

Ansa Räätäri aloittaa tehtävässä 24.5.2023. Liiton nykyinen viestintäpäällikkö Ritva-Liisa Pulkkinen siirtyy vuosilomien jälkeen eläkkeelle alkukesästä.

Lisätiedot: Hallinto- ja kehittämisjohtaja Olli Seppänen, puh: +358 40 139 0175 [email protected]