Etelä-Karjalan liittoEtelä-Karjalan kulttuurikoordinaattoriksi 82 hakijaa

Etelä-Karjalan kulttuurikoordinaattoriksi 82 hakijaa

Etelä-Karjalan liiton henkilökuntaa hyppii Lappeenrannan linnoituksen valleilla.

Etelä-Karjalan liitto käynnistää opetus- ja kulttuuriministeriön erityisavustuksella alueellisen kulttuurin kehittämistehtävän hankkeen vuosille 2023–2024. Käynnistyvälle hankkeelle ollaan rekrytoimassa kulttuurikoordinaattoria, jonka tehtävänä on toteuttaa hanketta tiiviissä yhteistyössä Etelä-Karjalan kuntien kulttuurivastaavien kanssa ja koordinoida yhteiskehittämistä.

Kulttuurikoordinaattorin hakuaika päättyi maanantaina 16.1., ja haku herätti poikkeuksellisen suurta mielenkiintoa. Hakemuksen jätti määräajassa jopa 82 hakijaa. Heistä suurimmalla osalla on monipuolista kokemusta verkosto- ja hanketoiminnasta, viestinnästä, yhteistyöstä kuntien kanssa ja eteläkarjalaisesta kulttuurikentästä.

Hakemusten perusteella valitaan joukko hakijoita haastatteluihin, jotka on tarkoitus toteuttaa jo viikon 4 aikana. Tavoitteena on, että kulttuurikoordinaattori pääsisi mahdollisuuksien mukaan aloittamaan Etelä-Karjalan kulttuurin kehittämistehtävässä maaliskuun alussa.

Lisätietoja: elinvoimajohtaja Jami Holtari, [email protected], +358 400 551 435 tai aluekehityspäällikkö Heli Gynther, [email protected], +358 40 485 5109