Etelä-Karjalan liittoKoronavirustilanteen (COVID-19) vuoksi Etelä-Karjalan liitto jatkaa rajoitettua aukioloaikaa 13.5.2020 saakka

Etelä-Karjalan liiton toimisto avoinna aamupäivisin kello 8–10

18.3.2020 alkaen liiton toimisto Lappeenrannassa osoitteessa Kauppakatu 40 D on ollut avoinna arkisin kello 8–10.  Jatkamme käytäntöä 13.5.2020 saakka. Tuona aikana liiton toimisto ottaa vastaan mm. postit sekä mahdolliset muut lähetykset. Etelä-Karjalan liiton työntekijät ovat pääosin etätyössä ja tavoitettavissa esim. puhelimitse ja sähköpostitse. Toimistossa on kuitenkin henkilökuntaa paikalla muutettuina aukioloaikoina. Kokoukset, joita ei ole peruttu, hoidetaan pääasiassa etäyhteyksillä. Muuttuneista kokousjärjestelyistä ilmoitetaan sähköpostilla.

Etelä-Karjalan maakuntaportaaliin on myös koottu linkkejä koronavirukseen liittyvästä ajankohtaisesta tiedosta

Etelä-Karjalan liitto toimii Kaakkois-Suomi–Venäjä CBC -rajayhteistyöohjelman hallintoviranomaisena. Myös CBC-ohjelman toimisto on rajoittanut aukioloa ja henkilöstönsä matkustamista. Kokouksia ja neuvontaa toteutetaan pääosin etänä. Koronaviruksen leviämisen takia voidaan myös joutua perumaan tai siirtämään hankkeiden toteuttamiseen liittyviä matkoja tai/ja tilaisuuksia ja kustannusten käsittely on ohjeistettu Koronavirus (Covid-19) tietoa hankkeille –tiedotteessa. Ohjelman sivutoimipisteen henkilöstö Pietarissa on pääosin etätyössä ja varmimmin tavattavissa erikseen sovittuina aikoina.

Lisätietoja:
Etelä-Karjalan liiton hallinto- ja kehittämisjohtaja Olli Seppänen, p: 040 139 0175, [email protected]

Kaakkois-Suomi ̶ Venäjä CBC-ohjelman ohjelmajohtaja Jukka-Pekka Bergman, p: 050 437 0339, [email protected]