Etelä-Karjalan liittoEtelä-Karjalan maakuntavaltuuston kokoustiedot 23.5.2022

Etelä-Karjalan maakuntavaltuuston kokoustiedot 23.5.2022

Etelä-Karjalan maakuntavaltuusto kokoontui Imatralla 23.5.2022. Maakuntavaltuusto käsitteli kevätkokouksessaan liiton vuoden 2021 tilinpäätöksen ja toimintakertomuksen.

Maakuntavaltuuston esityslista avautuu tästä linkistä

Kokouksen päätökset ja linkit asiakohtiin

Maakuntavaltuuston puheenjohtajan sekä ensimmäisen ja toisen varapuheenjohtajan valinta (Suna Kymäläinen jatkaa puheenjohtajana, Ari Torniainen ja Heikki Järvenpää jatkavat varapuheenjohtajina.)
Arviointikertomus vuodelta 2021 (Hyväksyttiin ehdotuksen mukaisesti.)
Etelä-Karjalan liiton vuoden 2021 tilinpäätös ja toimintakertomus (Hyväksyttiin ehdotuksen mukaisesti.)
Maakuntahallitukselle siirretty valtuustoaloite kansallispuistoselvityksen laatimisesta Etelä-Karjalaan (Merkittiin tiedoksi.)
Etelä-Karjalan liiton tilintarkastajan valinta tilikausien 2022-2024 tarkastamista varten (Hyväksyttiin ehdotuksen mukaisesti.)

TIEDOTE: Maakuntavaltuusto kokoontui kasvokkain

Lisätietoja kokouksesta voi kysyä maakuntavaltuuston sihteeriltä, hallinto- ja kehittämisjohtaja Olli Seppäseltä. p. +358 40 139 0175 [email protected]