Valikko Sulje

Uudistuva ja osaava Suomi 2021–2027 -ohjelman hakuinfot 24.1. ja 17.2.

Piirretty kuvituskuva.

”Uudistuva ja osaava Suomi 2021–2027” -ohjelman ensimmäinen EAKR-haku on avautumassa pian. Etelä-Karjalan liitto on rahoittajaviranomainen kehittämishankerahoituksen osalta. Suoraan yrityksille kohdentuvaa kehittämisrahoitusta hallinnoi Hämeen ELY-keskus.

Etelä-Karjalan liitto avaa haun samassa aikataulussa kuin Uudenmaan liitto (muut Etelä-Suomen maakunnat). Hakuaika on 7.2–.18.3.2022, jos tekniset edellytykset hakemusten jättämiseen varmistuvat.

Etelä-Suomen liittojen yhteinen, yleinen hakuinfo järjestetään ma 24.1.2022 klo 13–15, ja siihen voi ilmoittautua täällä. Tilaisuudessa käydään läpi alue- ja rakennepolitiikan ohjelmaa ja haun maakunnallisia painotuksia.

Etelä-Karjalan oma, yksityiskohtaisempi hakuinfo järjestetään to 17.2.2022 klo 13–15. Tilaisuuteen voi ilmoittautua täällä. Tilaisuudessa kerrotaan tarkemmin alueellisista painotuksista ja valintakriteereistä, hakuprosessista sekä hakemuksen täyttämisestä. Rahoituksen asiantuntijat vastaavat myös osallistujien kysymyksiin, joita voi ilmoittautumisen yhteydessä toimittaa myös etukäteen. Suosittelemme kiinnostuneita hanketoimijoita osallistumaan molempiin infoihin!