Etelä-Karjalan liittoUudistuva ja osaava Suomi 2021–2027 -ohjelman hakuinfot 24.1. ja 17.2.

Uudistuva ja osaava Suomi 2021–2027 -ohjelman hakuinfot 24.1. ja 17.2.

Piirretty kuvituskuva.

(Tiedotetta päivitetty 9.2.2022)

”Uudistuva ja osaava Suomi 2021–2027” -ohjelman ensimmäinen EAKR-haku on avautumassa pian. Etelä-Karjalan liitto on rahoittajaviranomainen kehittämishankerahoituksen osalta. Suoraan yrityksille kohdentuvaa kehittämisrahoitusta hallinnoi Hämeen ELY-keskus.

Etelä-Karjalan liitto avaa haun samassa aikataulussa kuin Uudenmaan liitto (muut Etelä-Suomen maakunnat). Haku avataan välittömästi, kun EURA 2021 sen mahdollistaa.

Etelä-Suomen liittojen yhteinen, yleinen hakuinfo järjestettiin ma 24.1.2022 klo 13–15 (etätilaisuus, Teams), ja sen materiaalit ovat saatavilla täällä. Tilaisuudessa käytiin läpi alue- ja rakennepolitiikan ohjelmaa ja haun maakunnallisia painotuksia.

Etelä-Karjalan oma, yksityiskohtaisempi hakuinfo järjestetään to 17.2.2022 klo 13–15 (etätilaisuus, Teams). Tilaisuuteen voi ilmoittautua täällä. Tilaisuudessa kerrotaan tarkemmin alueellisista painotuksista ja valintakriteereistä, hakuprosessista sekä hakemuksen täyttämisestä. Rahoituksen asiantuntijat vastaavat myös osallistujien kysymyksiin, joita voi ilmoittautumisen yhteydessä toimittaa myös etukäteen. Suosittelemme kiinnostuneita hanketoimijoita osallistumaan molempiin infoihin!