Etelä-Karjalan liittoRahoitusinfo 8.6.2022

Rahoitusinfo 8.6.2022

Ihmisiä Lappeenrannan satamassa syysiltana. Kuvan päällä on tekstit "Mistä rahaa hankkeelle?, rahoitusinfo hanketoimijoille, ke 8.6.2022 klo 14-16, kehruuhuone, Lappeenranta. Tapahtumana järjestäjä: Etelä-Karjalan liitto." Oikeassa alareunassa on valkoisella pohjalla Etelä-Karjalan liiton logo.

Aika: 8.6.2022 klo 14–16
Paikka: Kehruuhuone, Lappeenranta

Etelä-Karjalan liiton rahoituksen asiantuntijat kertoivat hanketoimijoille suunnatussa rahoitusinfossa, mitä kansallista rahoitusta, paljonko ja mihin tarkoituksiin liitosta on haettavissa vuoden 2022 aikana. Tilaisuudessa esiteltiin myös Interreg-rahoituksen tarjoamia mahdollisuuksia. Vapaamuotoisen tapaamisen ja päiväkahvien lomassa toimijat pääsivät myös vaihtamaan kehittämisajatuksia ja hakemaan yhteistyökumppaneita.

Tilaisuuden esitykset avautuvat alla olevista linkeistä uusille välilehdille.