Etelä-Karjalan liittoMaakuntavaltuuston kokoustiedot 17.5.2021

Maakuntavaltuuston kokoustiedot 17.5.2021

Kuvituskuva, jossa on Etelä-Karjalan iskulauseita.

Etelä-Karjalan maakuntavaltuusto kokoontui kevätkokoukseen 17.5.2021. Valtuustokauden viimeinen kokous järjestettiin pääasiassa etäyhteyksin verkon kautta. Kokouksessa olivat käsiteltävänä tarkastuslautakunnan arviointikertomus edellisen vuoden toiminnasta sekä liiton vuoden 2020 tilinpäätös.

Maakuntavaltuuston esityslista avautuu tästä linkistä.

Kokouspäätökset lyhyesti ja linkit asiakohtiin

Etelä-Karjalan liiton tarkastuslautakunnan arviointikertomus 2020 (Hyväksyttiin ehdotuksen mukaisesti)
Etelä-Karjalan liiton vuoden 2020 tilinpäätös (Hyväksyttiin ehdotuksen mukaisesti)
Etelä-Karjalan liiton tarkastuspalvelut – optiovuoden 2021 käyttäminen (Hyväksyttiin ehdotuksen mukaisesti)
Muut mahdolliset asiat ( Useissa puheenvuoroissa kiitoksia valtuustokaudesta valtuutetuille ja liiton toimihenkilöille sekä kysymys pyöräilyhankkeista ja pyöräilyreittien merkinnöistä. Muita asioita kohdassa ei tehty päätöksiä.)

Maakuntavaltuuston tekemät päätökset on kirjattu tälle sivulle heti kokouksen päätyttyä.

Lisätietoja: vs. hallinto- ja kehittämisjohtaja Susanna Kaskinen, p: 040 682 5819, [email protected]