Valikko Sulje

Maakuntapäivä luottamushenkilöille ja muille maakunnan uudistajille 7.10.2022

Elinvoimainen, uudistuva ja turvallinen Etelä-Karjala

Maailmantilanne, geopolitiikka ja vavahteleva talous ovat asettaneet Etelä-Karjalan uuden eteen. Miltä näyttävät Etelä-Karjalan tulevaisuus ja talousnäkymät? Miten vahva rajaseutu turvataan? Vihreästä siirtymästä puhutaan paljon, mutta mitä se tarkoittaa käytännössä? Mitä konsteja meillä on käytettävissämme koko Etelä-Karjalan elinvoiman vahvistamiseksi? Ennen kaikkea, miten yhdessä muutamme Etelä-Karjalan tarinan suunnan?

Siinä muutamia kysymyksiä, joihin huippualustajien tuella haemme vastauksia Etelä-Karjalan maakuntapäivässä perjantaina 7.10.2022 klo 9.00–13.00. Aamukahvia on tarjolla klo 8.30. Tilaisuus pidetään Lappeenranta-salissa (Villimiehenkatu 1, 53100 Lappeenranta), ja sen päälle tarjotaan lounas osallistujille.

Maakuntapäivään kutsumme alueen kuntien luottamushenkilöitä ja muita maakunnan uudistajia. Maakuntapäivään voit ilmoittautua tämän linkin kautta perjantaihin 23.9. mennessä.

Lämpimästi tervetuloa!