Etelä-Karjalan liittoMaakuntahallituksen kokoustiedot 23.5.2022

Maakuntahallituksen kokoustiedot 23.5.2022

Etelä-Karjalan maakuntahallitus kokoontui 23.5.2022 Imatralla. Lista oli tällä kertaa lyhyt sillä samana päivänä järjestettiin myös maakuntavaltuuston kokous.
Maakuntahallituksen kokouspäätökset on kirjattu lyhyesti tälle sivulle mahdollisimman pian kokouksen päätyttyä.

Kokouksen esityslista avautuu tästä linkistä

Kokouksen päätökset ja linkit asiakohtiin

Edellisen kokouksen pöytäkirja (Merkittiin tiedoksi.)
Etelä-Karjalan tavoitteet hallitusohjelmaan 2023 – 2027 (Hyväksyttiin tavoitteet. Tavoitteisiin valmistellaan vielä yksi lisäys:
”Etelä-Karjalan laajan päivystyksen sairaalan resurssien turvaaminen on tärkeää.” )

EURA2021-hyväksyjäroolin delegointi Etelä-Karjalan liitossa (Hyväksyttiin ehdotuksen mukaisesti.)
Viranhaltijapäätökset (Merkittiin tiedoksi.)
Seuraava kokous (Hyväksyttiin ehdotuksen mukaisesti.)

Etelä-Karjalan liiton taloustilanne 4/2022 (Merkittiin tiedoksi.)

Lisätietoja kokouksesta voi kysyä maakuntahallituksen sihteeriltä, hallinto- ja kehittämisjohtaja Olli Seppäseltä. p. +358 40 139 0175 [email protected]