Etelä-Karjalan liittoLappeenranta–Imatra-kaupunkiseudun ekosysteemisopimukseen liittyvä haku on nyt avoinna

Vihreällä taustalla tekstit "haku on avoinna 12.5.-2.6.2022, Uudistuva ja osaava Suomi, EAKR, kestävä kaupunkikehittäminen". Alareunassa on EU-lipputunnus sekä teksti Euroopan unionin osarahoittama. Oikealla on iso piirretty suurennuslasi.

Etelä-Karjalan liitto on avannut haun Uudistuva ja osaava Suomi 2021–2027 -ohjelman kestävän kaupunkikehittämisen rahoituksesta (EAKR) Lappeenrannan ja Imatran ekosysteemisopimuksen toteuttamiseksi. Tarkemmat tiedot haussa olevista toimintalinjoista ja erityistavoitteista näet Etelä-Karjalan liiton hakuilmoituksesta. Haku päättyy 2.6.2022.