Etelä-Karjalan liittoKoulutusta uudistuvan tapahtumakalenterin käyttöön

Koulutusta uudistuvan tapahtumakalenterin käyttöön

Etelä-Karjalan tapahtumakalenteri (tapahtumat.ekarjala.fi) uudistuu kevyesti. Tapahtumien syöttämiseen ja selaamiseen tulee pieniä muutoksia, jotka sujuvoittavat kalenterin käyttöä.

Etelä-Karjalan liitto järjestää kaikille kalenterin vanhoille ja uusille käyttäjille avoimen ja maksuttoman koulutuksen. Kouluttajana toimii Saimaan Talous ja Tieto Oy:n edustaja.

Koulutuksia pidetään kolme kappaletta, joista voit valita itsellesi parhaiten sopivan paikan ja ajankohdan:

keskiviikkona 31.1.2018 klo 17-19, LUT, auditorio 3310
keskiviikkona 7.2.2018 klo 14-16, Lappeenrannan kaupungintalo, valtuustosali
torstaina 8.2.2018 klo 17-19, Imatran kaupungintalo, valtuustosali

Koulutukseen tarvitaan oma kannettava tietokone tai tabletti mukaan.

Ilmoittautuminen tiistaihin 30.1.2018 mennessä tästä linkistä.

Lämpimästi tervetuloa!

Lisätietoja: viestintäasiantuntija Virve Lindström, Etelä-Karjalan liitto, [email protected], 040 823 4229

Tarkemmat tiedot kustakin koulutuspaikasta:

LUT, auditorio 3310

Osoite: Skinnarilankatu 34, 53850 Lappeenranta

Tila on suoraan talon takaosassa, läntisen sisäänkäynnin aulassa, josta osallistujat voivat tulla sisään. Perille löytää seuraamalla läntisen sisäänkäynnin opasteita: https://www.lut.fi/documents/10633/29855/kartta-peruskorjaus-saapumisohje-autoilijat.pdf

Auton voi jättää vapaasti P4- tai P5-alueen parkkiin.

Bussilla saapuessa kannattaa tulla etupihan pääovesta sisään, kahdet raput ylös kolmoskerrokseen ja pääkäytävää niin pitkälle kuin sitä riittää. Kun käytävä loppuu, luokka on oikealla puolella.

Ulko-ovet menevät pääsääntöisesti klo 17 kiinni, joten osallistujia pyydetään tulemaan paikalle ennen sitä.

Lappeenrannan kaupungintalo, valtuustosali

Osoite: Villimiehenkatu 1, 53100 Lappeenranta, 01-kerros