Etelä-Karjalan liittoKomissaari Jutta Urpilaisen virtuaalivierailu Etelä-Karjalaan 6.2.2023

Komissaari Jutta Urpilaisen virtuaalivierailu Etelä-Karjalaan 6.2.2023

Mainoskuva komissaari Urpilaisen virtuaalivierailusta. Tekstissä sanotaan "Virtuaalivierailu Etelä-Karjalan 6.2.2023. #KysyKomissaarilta, Jutta Urpilainen.

EU:n kansainvälisistä kumppanuuksista vastaava komissaari Jutta Urpilainen vierailee virtuaalisesti Etelä-Karjalassa maanantaina 6.2.2023. Tapahtuma on osa komissaarin valtakunnallista virtuaalikiertuetta, jonka aikana hän vierailee kaikissa Suomen maakunnissa.

Vierailun ensimmäisessä osiossa klo 12.00–12.55 Urpilainen keskustelee Etelä-Karjalan toimijoiden kanssa maakunnan ja EU:n ajankohtaisista asioista.

Teams-keskustelussa ovat mukana:

• maakuntajohtaja Satu Sikanen, Etelä-Karjalan liitto
  • toimitusjohtaja Ari Piispanen, Afstor Oy
  • opettaja Hanna Paukkonen, Saimaan ammattiopisto Sampo
  • kaksi myöhemmin tarkentuvaa edustajaa, Lappeenrannan nuorisovaltuusto

Voit seurata komissaarin ja maakuntavaikuttajien keskustelua klo 12.00–12.55 tästä linkistä.

Vierailun toisessa osiossa klo 13.00–13.40 komissaari Urpilainen tapaa virtuaalisesti Imatran yhteislukion historian ja yhteiskuntaopin opiskelijoita. Komissaarin ja lukiolaisten keskustelua voit seurata klo 13.00–13.40 tästä linkistä.

Vierailun päätteeksi Urpilainen on median tavattavissa Teamsin välityksellä klo 13.40–14.00. Medialle lähetetään kutsut erikseen.

Tilaisuuden järjestää Euroopan komission Suomen edustusto yhteistyössä Etelä-Karjalan liiton kanssa.

Lisätietoja: viestintäasiantuntija Virve Lindström, Etelä-Karjalan liitto, [email protected], 040 823 4229