Etelä-Karjalan liittoKiinan pörssi, pääoma ja rahan liikkuvuus – Kiina-miniseminaarisarjan 2. osa 7.10.2021

Milloin: To 7.10. klo 13.00–14.00
Missä: Teams online-ympäristö
Ilmoittautuminen

Kiinan markkina on valtavan suuri, mutta sen toimintalogiikka poikkeaa merkittävästi tuntemastamme. Tässä seminaarissa kerromme, kuinka suomalainen yksityissijoittaja ja yritys voivat sijoittaa Kiinaan, millaisia asioita tulee huomioida Kiinan rahoitusmarkkinoilla toimiessa, millaisia rajoituksia pääoman liikkuvuudelle ja käytölle on asetettu, ja kuinka kiinalaisia sijoituksia voidaan houkutella Suomeen.

Aikataulu
13.00 Webinaarin avaus, Ding Ma, Yhteyspäällikkö, Aasia-suhteet, Etelä-Karjalan Liitto
13.10 Mitä opimme kokeneilta toimijoilta Kiinan rahoitusmarkkinoista, Mingle Advisors
13.25 Case Study: miten yksityinen sijoittaja voi sijoittaa Kiinaan?
13.45 Keskustelua ja kysymyksiä
14.00 Webinaari päättyy

Webinaarin ja Kiina-miniseminaarisarjan tuottavat yhteistyössä Etelä-Karjalan liitto ja Mingle Advisors. Sen tavoitteena on tuoda suora näkymä Kiinan tämän hetken kiinnostavimpiin ja ajankohtaisimpiin ilmiöihin käytännön esimerkkien kautta.

Etelä-Karjalan liitto ajaa maakunnan, sen kuntien, väestön ja elinkeinoelämän etuja. Liitossa tehdään maakuntaa koskevia tutkimuksia, tilastointia, suunnitelmia ja selvityksiä. Etelä-Karjalan liitto on myös maakunnan eri vaikuttajatahojen ja sidosryhmien yhteistyöorganisaatio.

Mingle Advisors on suomalaisomisteinen, Kiinan Hangzhoussa toimiva vuonna 2017 perustettu yritys, joka on auttanut yli 120 organisaatiota luomaan merkityksellistä yhteistyötä ja liiketoimintaa Kiinassa.

Lisätietoja: Ding Ma, [email protected]