Etelä-Karjalan liittoKaakkois-Suomen maakuntien liittojen EAKR-haku on avoinna 2.5.–16.6.2023

Kaakkois-Suomen maakuntien liittojen EAKR-haku on avoinna 2.5.–16.6.2023

Sinisellä pohjalla piirretty kuva, jossa käsi laittaa kirjettä kuoreen. Kuvan vasemmalla puolella on tekstit "Haku on avoinna 24.4.-31.12.2023. Uudistuva ja osaava Suomi, Etelä-Karjalan liiton JTF-kehittämis- ja investointihankehaku. Alla on EU-lippu ja teksti "Euroopan unionin osarahoittama".

Etelä-Karjalan liitto on avannut haun Uudistuva ja osaava Suomi 2021–2027 -ohjelman EAKR-rahoituksesta.

Rahoitus kohdistuu itäisen Suomen valtiosihteerityöryhmän painotusten mukaisiin tarpeisiin, ensisijaisesti turvallisuusosaamisen (ml. kyberturvallisuuden) ja huoltovarmuuden vahvistamiseen Etelä-Karjalassa ja Kymenlaaksossa.

Tarkemmat tiedot haussa olevista toimintalinjoista ja erityistavoitteista näet Etelä-Karjalan liiton hakuilmoituksesta. Haku päättyy 16.6.2023.