Etelä-Karjalan liittoHaemme ympäristökoordinaattoria

Haemme ympäristökoordinaattoria

Nuotiolla kaksi henkilöä järven rannalla. Punaisella pohjalla teksti: Uusinajattelijoiden maakunta. Lisäksi Etelä-Karjalan liiton logo.

Etelä-Karjalan liitto hakee ympäristöpäällikön työvapaan ajaksi määräaikaiseen työsuhteeseen 30.11.2021 saakka.

Ympäristökoordinaattoria

Ympäristökoordinaattorin tehtävät liittyvät ympäristöön, luontoon sekä ilmasto- ja energiakysymyksiin. Tehtävät koostuvat hankkeiden koordinoinnista ja asiantuntija- ja verkostotyöskentelystä eri aluetasoilla, myös kansainvälisesti. Ympäristökoordinaattori tukee omilla osaamisaloillaan maakuntakaavan ja maakuntaohjelman valmistelua.

Tehtävän kelpoisuusehtoina ovat:

• soveltuva korkeakoulututkinto
  • kokemus ympäristökoordinaattorin tehtäväalaan liittyvistä asiantuntijatehtävistä
  • englannin ja suomen kielen hyvä suullinen sekä kirjallinen taito.

Arvostamme hyviä vuorovaikutustaitoja, oma-aloitteisuutta sekä kykyä työskennellä myös kansainvälisessä verkostossa. Kokemus projektien toteuttamisesta ja paikkatieto-osaaminen lasketaan eduksi.

Palvelussuhteen ehtoihin noudatetaan KVTES:ia. Ympäristökoordinaattorin tehtäväkohtainen palkka on 3783,30 euroa/kk. Lisäksi maksetaan työkokemuksen perusteella kokemuslisää KVTES:n mukaisesti sekä voidaan maksaa henkilökohtaista lisää Etelä-Karjalan liiton palkkausjärjestelmän mukaisesti.

Vapaamuotoinen hakemus ja CV tulee toimittaa Etelä-Karjalan liiton kirjaamoon osoitteeseen [email protected] 4.12.2020 kello 16 mennessä. Sähköpostiviestin aihekenttään tulee kirjata: ”Ympäristökoordinaattori”.

Tätä rekrytointia koskevat päätökset annetaan tiedoksi sähköisenä viestinä, mikäli hakija ei sitä kiellä.

Lisätietoja: Aluesuunnittelujohtaja Marjo Wallenius, puh. + 358 40 824 0915

Palvelussuhteen ehtojen osalta hallinto- ja kehittämisjohtaja Olli Seppänen, puh. +358 40 139 0175