Etelä-Karjalan liittoHaemme viestintäpäällikköä

Haemme viestintäpäällikköä

Etelä-Karjalan liiton työntekijät rivissä hyppäävät Linnoituksen nurmella.

Meillä Etelä-Karjalassa on totuttu uskaltamaan ja tekemään asioita uusilla tavoilla. Yliopisto, innovaatiot, globaalit yritykset, Saimaan alueen matkailuelinkeino – kaikki se kertoo tarinaa maakunnan elinvoimasta, yritteliäisyydestä, muutosmyönteisyydestä ja me-hengestä. Me Etelä-Karjalan liitossa saamme vaikuttaa tarinan suuntaan. Toimimme maakunnan kokoavana voimana rohkeasti ja kestävästi yli rajojen. Työporukassa yhdistämme osaamisemme, koska meillä on tehtävä: Me rakennamme uusinajattelijoiden maakuntaa.

Nykyisen viestintäpäällikön jäädessä eläkkeelle
haemme dynaamiseen joukkoomme vakituiseen työsuhteeseen

VIESTINTÄPÄÄLLIKKÖÄ

Viestintäpäällikkönä suunnittelet, ohjaat ja toteutat monikanavaista viestintäämme. Ymmärrät viestinnän strategisen roolin ja merkityksen osana alueen kehittämistä. Toimit hallinto- ja kehittämispalveluiden yksikössä tiiviissä yhteistyössä viestintäasiantuntijan, muun henkilöstömme ja sidosryhmiemme kanssa. Huolehdit, että sisäinen ja ulkoinen viestintä vastaa toiminnan tarpeita. Osallistut maakunnan edunvalvontatyöhön ja toimit liiton johtoryhmän jäsenenä.

Tarjoamme sinulle näköalapaikan, jossa pääset kehittymään ammatillisesti sekä näyttämään suuntaa muille. Voimme tarjota sinulle monipuolisten henkilöstöetujen ja kattavien työterveyspalvelujen lisäksi toisiaan tukevat työkaverit ja joustavan työyhteisön, joka huolehtii sinun hyvinvoinnistasi. Asiakkaat ja sidosryhmät ovat tyytyväisiä työhömme.

Edellytämme sinulta

• soveltuvaa ylempää korkeakoulututkintoa
  • erinomaista suomen ja englannin kielen taitoa
  • usean vuoden kokemusta vaativista vaikuttavan viestinnän tehtävistä
  • kykyä ilmaista itseäsi selkeästi ja tuottaa sisältöjä eri kanaviin.

Onnistut tehtävässä, jos sinulla on

• kyky yhdistää oma tekeminen osaksi koko organisaation tavoitteiden toteuttamista
  • kyky priorisoida ja keskittyä olennaiseen
  • joustavuutta ja reagointiherkkyyttä
  • erinomaiset tiimityö- ja vuorovaikutustaidot sekä yhteistyökykyä
  • uteliaisuutta ja halua vaikuttaa maakunnan liiton tehtäväkentässä ja Etelä-Karjalassa.

Palvelussuhteen ehtoihin noudatetaan KVTES:ia. Viestintäpäällikön tehtäväkohtainen palkka on 4.104,14 euroa/kk. Lisäksi maksetaan työkokemuksen perusteella kokemuslisää sekä työnsuorituksen arviointiin pohjautuvaa henkilökohtaista lisää Etelä-Karjalan liiton palkkausjärjestelmän mukaisesti. Koeaika tehtävässä on kuusi (6) kuukautta.

Vapaamuotoinen hakemus ja CV tulee toimittaa Etelä-Karjalan liiton kirjaamoon osoitteeseen [email protected] torstaihin 23.2.2023 kello 15 mennessä. Sähköpostiviestin aihekenttään tulee kirjata: ”Viestintäpäällikkö”.

Lisätietoja:

Työpaikkailmoitus löytyy myös Duunitorista.

Tule mukaan uusinajattelijoiden joukkoon!

.Etelä-Karjalan liiton logo.