Etelä-Karjalan liittoHaemme kahta rahoitusasiantuntijaa

Haemme kahta rahoitusasiantuntijaa

Etelä-Karjalan liiton henkilökuntaa hyppii Lappeenrannan linnoituksen valleilla.

(vakinainen toimi sekä perhevapaan sijaisuus)

Täällä Saimaan rannoilla on totuttu uskaltamaan ja tekemään asioita uusilla tavoilla. Yliopisto, innovaatiot, globaalit yritykset, Saimaa – kaikki kertovat tarinaa Etelä-Karjalan elinvoimasta, yritteliäisyydestä, muutosmyönteisyydestä ja me-hengestä.

Me Etelä-Karjalan liitossa saamme vaikuttaa tarinan suuntaan. Työporukassa yhdistämme osaamisemme, koska meillä on tehtävä: Me rakennamme uusinajattelijoiden maakuntaa.

Etelä-Karjalan liitto hakee vahvistusta elinvoimatiimiinsä!

Etsimme tiimiimme kahta hankerahoituksen ammattilaista, joilla on taitoa ja halua kehittää maakuntamme toimeliaisuutta ja auttaa muita onnistumaan entistä paremmin.

Haemme joukkoomme sekä vakituiseen työsuhteeseen että perhevapaan sijaisuuteen rahoitusasiantuntijaa.

Rahoitusasiantuntijan tehtävät

• EU:n alue- ja rakennepolitiikan rahoitukseen ja maakunnan liiton kansalliseen aluekehitysrahoitukseen liittyvät rahoitus- ja asiantuntijatehtävät
  • osallistuminen vastuualueellaan maakuntaohjelmaa toteuttavaan kehittämis- ja hanketoimintaan

Tehtävän vaatimat edellytykset

• soveltuva korkeakoulututkinto
  • aiempi kokemus EU- tai kansallisten hankkeiden rahoitustehtävistä tai hankkeiden toteuttamisesta
  • kykyä työskennellä tarpeen mukaan itsenäisesti sekä tiimissä
  • hyvät yhteistyö- ja vuorovaikutustaidot
  • sujuva analysointi- ja raportointiosaaminen
  • erinomainen suullinen ja kirjallinen suomi, hyvä englanti

Eduksi katsotaan

• ymmärrys innovaatiotoiminnasta ja -rahoituksista
  • hyvä paineensietokyky
  • muu kielitaito.

Tarjoamme sinulle näköalapaikan, jossa pääset itse kehittymään sekä näyttämään suuntaa myös muille. Voimme tarjota sinulle loistavat työkaverit ja parhaimman työyhteisön, joka huolehtii sinun hyvinvoinnistasi.

Rahoitusasiantuntijan tehtäväkohtainen palkka on 3.580,20 euroa kuukaudessa, jonka lisäksi voidaan maksaa työkokemuksen perusteella maksettavaa kokemuslisää ja työsuorituksen arviointiin pohjautuvaa harkinnanvaraista lisää Etelä-Karjalan liiton palkkausjärjestelmän mukaisesti. Palvelussuhteen ehtoihin noudatetaan KVTES:ia ja Etelä-Karjalan liiton toimintaohjeita (sisältäen mm. lounas-, liikunta- ja kulttuuriedut). Koeaika tehtävässä on kuusi (6) kuukautta.

Täytä hakemus Duunitorilla (linkki avautuu klikkaamalla) 26.9.2022 klo 12 mennessä.

Tule mukaan uusinajattelijoiden joukkoon!