Etelä-Karjalan liittoHaemme ICT-projektipäällikköä

Haemme ICT-projektipäällikköä

Etelä- Karjalan liitto hakee maakunta- ja sote-uudistusta toteuttavaan tiimiin

ICT-PROJEKTIPÄÄLLIKKÖÄ

Haluatko tulla rakentamaan Etelä-Karjalan maakuntaa? Jatkossa maakunta on yksi julkisen hallinnon tärkeimmistä palvelujen tarjoajista. Maakuntaan siirtyy niin kuntien kuin valtionkin palveluja.

ICT-projektipäällikön tehtäviin kuuluu ICT-projektien johtaminen, siten että maakuntauudistuksen mukaiset tietojärjestelmäfuusio- ja migraatioprojektit saadaan toteutettua. Nämä ICT-projektit ovat osa kokonaismuutosta tukevaa ICT-ohjelmaa. Projektien sisältöön kuuluu myös laajojen integraatioiden toteuttaminen ja projektin kannalta muuttuvan ICT-palvelutuotantojärjestelmän suunnittelu.
Tehtävä on täytetään ensin ajalle 31.12.2018 saakka. Lainsäädännön varmistuessa päätetään tehtävän jatkosta.

Tehtävään valittavalla henkilöllä tulee olla soveltuva ylempi AMK tai yliopistotasoinen tutkinto. Työn tekeminen edellyttää lisäksi hyviä yhteistyö- ja vuorovaikutustaitoja, projektien johtamis/toteuttamiskokemusta sekä kokemusta alalta noin 3−5 vuoden ajalta.
Palvelussuhteen ehtoihin noudatetaan KVTES:ia. Rekrytoinnissa noudatetaan neljän kuukauden koeaikaa. Hakija voi esittää oman palkkatoivomuksensa.

Sähköisen hakemuksen pääset jättämään Kuntarekryn sivuilla  9.2.2018 klo 15.00 mennessä.

Lisätietoja tehtävästä antavat muutosjohtaja Aija Tuimala puh 040 869 6494
sekä palvelussuhteen ehtojen osalta aluekehitysjohtaja Satu Sikanen puh 0400 661 318.

Liikenneasiantuntija Sonja Tynkkynen kertoo, miksi hän viihtyy niin hyvin työpaikallaan Etelä-Karjalan liitossa.

Etelä-Karjalan liitto on aluekehitysviranomainen, joka vastaa Etelä-Karjalan maakunnan yleisestä kehittämisestä ja edunvalvonnasta. 2017 alkaen Etelä-Karjalan liitto on palkittu Great Place to Work –sertifikaatilla.