Etelä-Karjalan liittoHaemme hallintoasiantuntijaa

Haemme hallintoasiantuntijaa

Kuvituskuva, jossa on Etelä-Karjalan iskulauseita.

Etelä-Karjalan liitto hakee vakituiseen työsuhteeseen osa-aikaista

Hallintoasiantuntijaa

Hallintoasiantuntija toimii monipuolisissa yleishallinnon ja henkilöstö- ja tietohallinnon tehtävissä. Hallintoasiantuntija vastaa Etelä-Karjalan liitossa EU:n alue- ja rakennepolitiikan kokonaisuuteen kuuluvan hallinto- ja valvontajärjestelmän ylläpitämisestä ja kehittämisestä sekä koordinoi välittävän toimielimen tehtäviin liittyviä hallinnollisia prosesseja. Tehtävä sijoittuu Etelä-Karjalan liitossa hallinto- ja kehittämispalveluiden yksikköön.

Tehtävän kelpoisuusehtoina ovat soveltuva ylempi korkeakoulututkinto hallinto- tai oikeustieteistä, vankka kokemus kunnan tai kuntayhtymän hallinnollisista tehtävistä (ml. henkilöstöhallinto) ja EU:n alue- ja rakennepolitiikan tuntemus. Arvostamme lisäksi erinomaisia yhteistyö-, vuorovaikutus- ja viestintätaitoja.

Tehtävä on osa-aikainen ja osa-aikaisuusprosentti on sovittavissa 60–80 % välille. Palkka määräytyy Etelä-Karjalan liiton palkkausjärjestelmän ja KVTES:n mukaisesti. Tehtäväkohtaisen palkan lisäksi maksetaan kokemuslisää ja työsuoriutumiseen perustuvaa henkilökohtaista lisää. Hallintoasiantuntijan tehtävä täytetään sopimuksen mukaan. Vapaamuotoiset hakemukset ansioluetteloineen tulee toimittaa Etelä-Karjalan liiton kirjaamoon osoitteeseen [email protected] 15.11.2021 kello 16 mennessä. Sähköpostiviestin aihekenttään tulee kirjata: ”Hallintoasiantuntija”. Rekrytointia koskevat päätökset annetaan tiedoksi sähköisenä viestinä, mikäli hakija ei sitä kiellä.

Lisätietoja: Maakuntajohtaja Satu Sikanen, puh + 358 400 661318