Etelä-Karjalan liittoHaemme Etelä-Karjalan liittoon assistenttia

Haemme Etelä-Karjalan liittoon assistenttia

Etelä-Karjalan liiton työntekijöitä istuu nurmikolla.

Meillä Etelä-Karjalassa on totuttu uskaltamaan ja tekemään asioita uusilla tavoilla. Yliopisto, innovaatiot, globaalit yritykset, Saimaan alueen matkailuelinkeino – kaikki se kertoo tarinaa maakunnan elinvoimasta, yritteliäisyydestä, muutosmyönteisyydestä ja me-hengestä. Me Etelä-Karjalan liitossa saamme vaikuttaa tarinan suuntaan. Toimimme maakunnan kokoavana voimana rohkeasti ja kestävästi yli rajojen. Työporukassa yhdistämme osaamisemme, koska meillä on tehtävä: Me rakennamme uusinajattelijoiden maakuntaa.

Haemme dynaamiseen joukkoomme vakituiseen työsuhteeseen

Assistenttia

Assistenttina työskentelet hallinto- ja kehittämispalveluiden yksikössä monipuolisissa liiton toimintaa ja kehittämistä tukevissa tehtävissä. Näihin kuuluu monipuolisten toimistosihteeritehtävien lisäksi soveltuvin osin liiton toteuttamien projektien hallinto- ja tukitehtäviä, tiedonhankintaa (liiton tilastotiedon hankinnan avustavia tehtäviä), kokousvalmistelutehtäviä sekä asianhallintaan ja palkkahallintoon liittyviä tehtäviä.

Haemme oma-aloitteista, joustavaa, yhteistyökykyistä, tarkkaa ja reagointikykyistä tiimityöntekijää, joka viihtyy välillä myös pienen paineen alla. Sinulla on valmius tarttua erilaisiin tehtäviin ja halu tukea työlläsi muita työyhteisösi jäseniä. Omaat tehtävään soveltuvan koulutuksen, monipuoliset tietotekniset valmiudet ja tunnet julkishallintoa ja assistentin tehtäväkenttää.

Palvelussuhteen ehtoihin noudatetaan KVTES:ia. Assistentin tehtäväkohtainen palkka on 3 089,66 euroa/kk. Lisäksi maksetaan työkokemuksen perusteella kokemuslisää sekä työnsuorituksen arviointiin pohjautuvaa henkilökohtaista lisää Etelä-Karjalan liiton palkkausjärjestelmän mukaisesti. Koeaika tehtävässä on kuusi (6) kuukautta.

Vapaamuotoinen hakemus ja CV tulee toimittaa Etelä-Karjalan liiton kirjaamoon osoitteeseen [email protected] maanantaihin 11.9.2023 kello 15 mennessä. Sähköpostiviestin aihekenttään tulee kirjata: ”Assistentti”.

Lisätietoja:
– hallinto- ja kehittämisjohtaja Olli Seppänen, puh. 040 139 0175, [email protected]
Etelä-Karjalan liitto (liitto.ekarjala.fi).

Tule mukaan uusinajattelijoiden joukkoon!