Etelä-Karjalan liittoHae Etelä-Karjalan maakuntajohtajaksi

Hae Etelä-Karjalan maakuntajohtajaksi

Rohkea ja yllättävä. Elävä ja kehittyvä. Rento ja kansainvälinen. Tervetuloa Etelä-Karjalaan, rouhean elämän ja maailmanluokan tietotaidon maailmankolkkaan. Täällä Saimaan rannoilla, kansainvälisen rajaseudun sykkeessä, on totuttu uskaltamaan ja tekemään asioita uusilla tavoilla. Yliopisto, innovaatiot, globaalit yritykset, Saimaan alueen kasvava matkailuelinkeino – kaikki tämä kertoo omaa tarinaansa maakuntamme elinvoimasta, yritteliäisyydestä, muutosmyönteisyydestä ja me-hengestä.

Olemme uusinajattelijoiden maakunta, jossa on helppo olla ja rakentaa luovaa ja rohkeaa huomista. Meillä jopa virkamiehet hymyilevät – ja viihtyvät! Yhdessä tekeminen, uskallus, kestävä kehitys ja asukkaiden elämänilo ovat arvoja, jotka ovat kaiken tekemisemme ytimessä.

Tunnistatko Sinä itsesi näistä arvoista? Oletko moderni kosmopoliitti ja uusinajattelija?

Oletko peloton tiennäyttäjä ja valmis astumaan valokeilaan työyhteisöbändimme johtajana ja maan parhaana maakuntajohtajana?

Sillä parhaaseen on tyydyttävä. Vähempi ei riitä.

Nykyisen maakuntajohtajan eläköityessä haemme Etelä-Karjalan liittoon uutta maakuntajohtajaa.

Tarjoamme sinulle innostavan työn, mahdollisuuden vaikuttaa koko alueen kehittymiseen yhdessä kuntien ja sidosryhmien sekä työstään innostuneen työporukan kanssa.

Virkaan valittavalta edellytämme ylempää korkeakoulututkintoa, erinomaista englannin ja suomen kielen taitoa sekä hyvää tuntemusta maakunnan liiton toimialaan kuuluvista tehtävistä.

Arvostamme lisäksi vahvaa johtamiskokemusta, koeteltuja yhteistyötaitoja sekä hyviä yhteiskuntasuhteita. Omaat laajat verkostot ja sinulla on kykyä, rohkeutta ja valmiutta tehdä tinkimätöntä työtä maakunnan ja sen asukkaiden ja elinvoimaisuuden puolesta. Venäjän kielen osaaminen ja Venäjän tuntemus on eduksi. Työhön sisältyy paljon matkustamista kotimaassa ja ulkomailla, mm. Venäjälle.

Maakuntajohtajan virka täytetään 1.9.2020 alkaen tai sopimuksen mukaan. Virasta laaditaan johtajasopimus.

Hakemus palkkatoivomuksineen lähetetään 28.2.2020 kello 15.00 mennessä Etelä-Karjalan liittoon, osoitteella [email protected] tai Kauppakatu 40 D, 53100 Lappeenranta. Sähköpostiviestin aihekenttään tai kirjekuoreen tulee kirjata:  ’maakuntajohtaja’. Hakemukseen on liitettävä tarvittava selvitys hakijan kelpoisuudesta. Hakijan on ennen vaalin vahvistamista toimitettava hyväksyttävä lääkärintodistus terveydentilastaan.

Tulostettava hakuilmoitus

Lisätietoja maakuntajohtajan virasta antavat maakuntavaltuuston puheenjohtaja Ari Torniainen, puh. 050 512 0422
ja maakuntahallituksen puheenjohtaja Jukka Kopra, puh. 0400 515 066.
Lisätietoja maakunnasta ja Etelä-Karjalan liitosta löytyy osoitteesta ekarjalaliitto.meitadev.fi.

ETELÄ-KARJALAN LIITTO
Maakuntahallitus