Etelä-Karjalan liittoHaarikko–Saarijärvi-alueen kansallispuiston perustamisedellytyksiä selvitetään – ilmoittaudu 20.9.2023 pidettävään työpajaan

Kuusen oksa

Kutsu työpajaan

Aika: Keskiviikko 20.9.2023 klo 16.00–18.00
Paikka: Ruokolahden koulun monitoimitila, Metsolantie 7, 56100 Ruokolahti

Ilmoittautuminen 17.9.2023 mennessä
Ilmoittauduthan työpajaan oheisesta linkistä: https://link.webropolsurveys.com/EP/2F63D02BE7F21CB8

Etelä-Karjalan liitto selvittää kansallispuiston perustamisen edellytyksiä ja toteutettavuutta Haarikon ja Saarijärven alueelle ja lähiympäristöön. Kansallispuiston odotetaan vahvistavan alueellista vetovoimaa, luovan uusia yrittämisen mahdollisuuksia ja turvaavan alueen luontoarvoja sekä tarjoavan paikallisille entistä parempia virkistysmahdollisuuksia. Perustamisedellytysselvityksen toteuttaa FCG Finnish Consulting Group Oy.

Erityisen tärkeä osa selvitystä on eri osapuolten kuuleminen, osallistaminen ja sitoutuminen yhteiseen hankkeeseen. Toivommekin, että Teillä on aikaa tulla kuulemaan hankkeesta ja kertomaan omia ajatuksianne ja toiveitanne yhteiseen asukkaille ja paikallisille toimijoille suunnattuun työpajaan.

Kutsu (pdf)