Etelä-Karjalan liittoEtelä-Karjalan liiton EAKR- ja JTF-hakuinfo 9.4.2024

Etelä-Karjalan liiton EAKR- ja JTF-hakuinfo 9.4.2024

Vihreällä pohjalla suurennuslasin kuva ja tekstit: "Euroopan aluekehitysrahasto (EAKR), oikeudenmukaisen siirtymän rahasto (JTF), Etelä-Karjalan liiton hakuinfo 9.4.2024 klo 9-10, Teams-yhteydellä, Uudistuva ja osaava Suomi". Alhaalla on EU-lipputunnus sekä teksti: "Euroopan unionin osarahoittama".

Etelä-Karjalan liitto avaa Euroopan aluekehitysrahaston (EAKR) ja oikeudenmukaisen siirtymän rahaston (JTF) rahoitushaut ajalle 15.4.–10.5.2024.

EAKR-rahoitushaku kohdistuu itäisen Suomen tukipaketin painotusten mukaisiin tarpeisiin, ensisijaisesti Itä-Kaakko-vetylaakson perustamiseen, vihreän vedyn tuotannon tutkimustyöhön sekä kokonaisturvallisuuden vahvistamiseen Etelä-Karjalassa ja Kymenlaaksossa. JTF-rahoitushaussa ovat mukana kehittämishankkeet sekä kuntien perusrakenteiden investoinnit.

Järjestämme molemmista hauista yhteisen hakuinfon 9.4.2024 klo 9–10 Teamsin välityksellä. EAKR-info alkaa klo 9.00 ja JTF-info klo 9.30.

Tilaisuuteen ei vaadita ilmoittautumista, eikä sitä tallenneta, mutta materiaalit tulevat saataville tilaisuuden jälkeen rakennerahastot.fi-sivustolle.