Etelä-Karjalan liittoEtelä-Karjalan harrastuskalenterin käyttökoulutus 14.5.2024

Etelä-Karjalan harrastuskalenterin käyttökoulutus 14.5.2024

Etelä-Karjalan harrastuskalenterin käyttökoulutuksen mainos.

Maakunnan harrastustarjonnan kokoava kalenteri harrastukset.ekarjala.fi helpottaa harrastuksien etsimistä ja tarjoamista!

Järjestämme Etelä-Karjalan Liikunta ja Urheilu ry:n (EKLU) kanssa kaikille avoimen ja maksuttoman etäkoulutuksen madaltamaan kalenterin käyttöönottoa. Koulutus pidetään tiistaina 14.5.2024 klo 17–18 etänä.

Ilmoittaudu koulutukseen Etelä-Karjalan Liikunta ja Urheilu ry:n sivuilla su 12.5. mennessä.

Kouluttajana toimii Etelä-Karjalan liiton viestintäasiantuntija Virve Lindström, [email protected], p. 040 823 4229.

Etelä-Karjalan harrastuskalenteri on kaikille avoin ja maksuton, joten kaikki maakunnassa harrastustoimintaa järjestävät tahot voivat syöttää sinne tietoja toiminnastaan. Tuomalla harrastustarjontasi kalenteriin varmistat, että se tavoittaa parhaalla mahdollisella tavalla oman alueesi harrastuksia hakevat. Kalenterin on toteuttanut Etelä-Karjalan liitto yhteistyössä kuntien ja valittujen harrastustoimijoiden kanssa.

Koulutus on osa EKLUn Harrastuksia lähellä -hanketta, jonka tavoitteena on lisätä harrastusmahdollisuuksia ja elinvoimaa yhdistyksiin Lemillä, Savitaipaleella, Taipalsaarella, Luumäellä ja Lappeenrannan maaseutumaisilla alueilla.

Lisätietoa hankkeesta