Etelä-Karjalan liittoEAKR- ja JTF-rahoitusta on haettavissa 15.4.–10.5.2024

EAKR- ja JTF-rahoitusta on haettavissa 15.4.–10.5.2024

Vihreällä pohjalla suurennuslasi. Vasemmalla tekstit: Hakuja on avoinna 15.4.-10.5.2024, Uudistuva ja osaava Suomi, EAKR, JTF. Alhaalla EU:n lipputunnus ja teksti "EU:n osarahoittama".

Etelä-Karjalan liitto on avannut maanantaina 15.4. rahoitushaun kahdesta rahastosta:

• Euroopan aluekehitysrahasto (EAKR)
  • Oikeudenmukaisen siirtymän rahasto (JTF)

EAKR-rahoitushaku kohdistuu itäisen Suomen valtiosihteerityöryhmän painotusten mukaisiin tarpeisiin, ensisijaisesti itä-kaakko-vetylaakson perustamiseen, vihreän vedyn tuotannon tutkimustyöhön sekä kokonaisturvallisuuden vahvistamiseen Etelä-Karjalassa ja Kymenlaaksossa. Hakuun toivotaan ylimaakunnallisia hankehakemuksia, jotka kohdistuvat Etelä-Karjalaan ja Kymenlaaksoon. Hankkeita rahoitetaan tässä haussa enintään 1 160 000 eurolla.

Hakuilmoitus EURA21-järjestelmässä: EURA 2021: Etelä-Karjalan liiton ylimaakunnallinen EAKR-haku 15.4-10.5.2024

JTF-rahoitushaussa avataan kaksi eri hakulinjaa: haku kehittämis- ja investointihankkeille sekä haku kuntien perusrakenteiden investoinneille. Hankkeita rahoitetaan tässä haussa enintään 3 300 000 eurolla.

Hakuilmoitukset EURA21-järjestelmässä:
EURA 2021: Etelä-Karjalan liiton JTF-kehittämis- ja investointihankehaku
EURA 2021: Etelä-Karjalan liiton JTF-haku kuntien perusrakenteen investoinneille