Etelä-Karjalan liittoViestintäkoulutuspäivät Etelä-Karjalan ja Kymenlaakson kunnille sekä hanketoimijoille 3.–4.9.2024

Hiitolanjoki. Kuvan päällä kahden viestintäkoulutuksen aikataulut.

Kouluttajana Tiina Hosiokoski, joka on pitkän linjan viestinnän ammattilainen. Tiina on toiminut viestintäkonsulttina ja kouluttajana yli 20 vuotta. Tiina on kysytty ja useaan kertaan palkittu konsultti, fasilitoija ja kouluttaja. Hänellä on takanaan kymmeniä – ellei satoja – vedettyjä workshopeja ja koulutuksia. Innostava ja iloinen viestinnän superottelija Tiina Hosiokoski johdattelee meidät viestinnän #uusinajatteluun. Tule mukaan!

3.9. klo 9.00–16.30 Ilmastoviestinnän koulutus kuntien henkilöstölle

Kuuluuko tonttiisi kunnan ilmastotyöstä viestiminen? Tarjoamme kuntien viestintään osallistuville ammattimaisen viestintäkoulutuksen, jolla pyritään käytännön vinkkien ja
inspiroivien esimerkkien kautta innostamaan kuntia aktiiviseen ilmastoviestintään. Koulutuksen työpajaosuudessa mietitään viestintäkanavia ja ideoidaan yhdessä keinoja, joista muodostuu ilmastoviestinnän suunnitelma. Nimeämme myös tekoja ilmastoviestinnän vuosikelloon.

Ilmoittautuminen koulutukseen on nyt auki ja se on suunnattu Etelä-Karjalan ja Kymenlaakson kuntien henkilöstölle. Ilmoittautuminen on sitova, peruutukset mahdollisia 26.8. klo 16 asti, jolloin ilmoittautuminen päättyy. Paikkoja koulutuksessa on 40 ensiksi ilmoittautuneelle. Koulutuspäivän keskellä on pitkä lounastauko, jonka aikana päästään myös ulkoilemaan. Ruokailu järjestetään koulutuspaikalle eli B&B Hiitolanjoen tiloihin (Rautjärvi).

ILMOITTAUDU KUNTIEN ILMASTOVIESTINNÄN KOULUTUKSEEN TÄSTÄ

4.9. klo 9.00–16.30 Vaikuttavuusviestinnän koulutus hanketoimijoille

Toteutatko mielenkiintoista hanketta, mutta et ole varma, miten siitä tulisi viestiä ja minkä verran? Pohditko, mitä eroa on hankkeen tuloksista, vaikutuksista ja vaikuttavuudesta viestimisellä? Tule mukaan hanketoimijoille suunnattuun viestintäkoulutukseen, jossa rakennamme yhdessä vaikuttavan hankkeen viestintäsuunnitelman! Puhumme myös ilmastoviestinnän merkityksestä hankkeissa.

Ilmoittautuminen koulutukseen on nyt auki ja sen on suunnattu Etelä-Karjalan ja Kymenlaakson alueen hanketoimijoille. Ilmoittautuminen on sitova, peruutukset mahdollisia 26.8. klo 16 asti, jolloin ilmoittautuminen päättyy. Paikkoja koulutuksessa on 40 ensiksi ilmoittautuneelle. HUOM! Koulutuksen saaman kiinnostuksen ja rajallisen paikkamäärän vuoksi toivomme ilmoittautumisia max. 2 hlöä/organisaatio. Koulutuspäivän keskellä on pitkä lounastauko, jonka aikana päästään myös ulkoilemaan. Ruokailu järjestetään koulutuspaikalle eli B&B Hiitolanjoen tiloihin (Rautjärvi).

ILMOITTAUDU HANKETOIMIJOIDEN VAIKUTTAVUUSVIESTINNÄN KOULUTUKSEEN TÄSTÄ

Lisätiedot: Mari Matikainen, [email protected], p. 040 661 0743

Etelä-Karjalan liiton Maaseutu.fi:n ja EU:n tunnukset.