Etelä-Karjalan liittoMaakuntavaltuuston kokoustiedot 5.12.2022

Maakuntavaltuuston kokoustiedot 5.12.2022

Etelä-Karjalan maakuntavaltuusto kokoontui Lappeenrannassa 5.12.2022. Kokouksessa oli hyväksyttävänä maakunnan liiton talousarvio ensi vuodelle ja toimintasuunnitelma vuosille 2023 – 2025.
Maakuntavaltuuston kokouksen päätökset julkaistaan tällä sivulla mahdollisimman pian kokouksen jälkeen. Varsinainen pöytäkirja tulee hieman myöhemmin asianhallintajärjestelmään esityslistan tilalle.

Maakuntavaltuuston esityslista avautuu tästä linkistä

Kokouksen asiakohdat ja päätökset lyhyesti

Jäsenkuntien maksuosuudet 2023 (Hyväksyttiin esityksen mukaisesti.)
Etelä-Karjalan liiton vuoden 2023 talousarvio ja talous- ja toimintasuunnitelma vuosille 2023-2025 (Hyväksyttiin esityksen mukaisesti. Erillinen tiedote käsittelystä.)
Valtiosihteerityöryhmän esitys itäisen Suomen elinvoimaa vahvistavista toimista (Merkittiin tiedoksi.)
Eron myöntäminen Kai Karhukorvelle maakuntahallituksen varajäsenyydestä (Ero myönnettiin. Uudeksi varajäseneksi nimettiin Kalle Saarela.)
Muut mahdolliset asiat

Lisätietoja:
Maakuntavaltuuston sihteeri, hallinto- ja kehittämisjohtaja Olli Seppänen, [email protected], p: +358 40 139 0175