Etelä-Karjalan liittoViestintäkoulutuspäivät kunnille ja hanketoimijoille 3.–4.9.2024

Viestintäkoulutuspäivät kunnille ja hanketoimijoille 3.–4.9.2024

Hiitolanjoki. Kuvan päällä kahden viestintäkoulutuksen aikataulut.

3.9. klo 9.00–16.30 Ilmastoviestinnän koulutus kunnille

Kuuluuko tonttiisi kunnan ilmastotyöstä viestiminen? Tarjoamme kuntien viestintään osallistuville ammattimaisen viestintäkoulutuksen, jolla pyritään käytännön vinkkien ja
inspiroivien esimerkkien kautta innostamaan kuntia aktiiviseen ilmastoviestintään. Koulutuksen työpajaosuudessa mietitään viestintäkanavia ja ideoidaan yhdessä keinoja, joista muodostuu ilmastoviestinnän suunnitelma. Nimeämme myös tekoja ilmastoviestinnän vuosikelloon. Merkitsethän päivän kalenteriisi jo nyt.

4.9. klo 9.00–16.30 Vaikuttavuusviestinnän koulutus hanketoimijoille

Toteutatko mielenkiintoista hanketta, mutta et ole varma, miten siitä tulisi viestiä ja minkä verran? Pohditko, mitä eroa on hankkeen tuloksista, vaikutuksista ja vaikuttavuudesta viestimisellä? Tule mukaan hanketoimijoille suunnattuun viestintäkoulutukseen, jossa rakennamme yhdessä vaikuttavan hankkeen viestintäsuunnitelman! Puhumme myös ilmastoviestinnän merkityksestä hankkeissa.

Molempien koulutuspäivien keskellä on pitkä lounastauko, jonka aikana päästään myös ulkoilemaan. Ruokailu on järjestetty koulutuspaikalle. Tieto tarkemmasta ohjelmasta ja ohjeet sitovaan ilmoittautumiseen julkaistaan elokuussa. Paikkoja on 40:lle ensimmäiseksi ilmoittautuneelle.

Paikka: B&B Hiitolanjoki, Rautjärvi

Lisätiedot: Mari Matikainen, [email protected], p. 040 661 0743

Etelä-Karjalan liiton Maaseutu.fi:n ja EU:n tunnukset.