Valikko Sulje

Haemme harjoittelijaa Etelä-Karjalan maakunnallisesti arvokkaan rakennetun kulttuuriympäristön päivitysselvityksen valmisteluun ja aineiston keruuseen

Maankäyttö- ja rakennuslaki edellyttää kulttuuriympäristön huomioimista maakuntakaavojen laadinnassa. Etelä-Karjalan Maakuntakaava 2040 on valmistelussa ja yhdeksi sen taustaselvitykseksi tarvitaan ajantasainen maakunnallisesti arvokkaan rakennetun kulttuuriympäristön selvitys. Kohteiden arvotus, raportointi ja paikkatietoaineisto tehdään konsulttityönä. Nyt haemme korkeakouluharjoittelijaa keräämään selvityksen tausta-aineistoa ja päivitettyä tietoa kohteista. Työ kestää 1.5.-31.8.2022.

Harjoittelijan tehtäviin kuuluu:
-moderniin rakennuskantaan liittyvä tiedonkeruu kunnilta sekä kirjallisuudesta
-aineistojen vertailu nykytilanteeseen
-maakuntakaavan kohteiden läpikäynti ja nykytilan tarkistaminen
-tarvittavat maastotyöt
-tiivis yhteistyö Etelä-Karjalan museon, kuntien ja Kaakkois-Suomen ELY-keskuksen kanssa.

Harjoittelijalta edellytämme
-hyviä yhteistyötaitoja
-kykyä itsenäiseen työskentelyyn
-järjestelmällisyyttä.

Toimipisteemme sijaitsee Lappeenrannassa. Osa työstä voidaan suorittaa etätyönä. Tehtävä alkaa 1.5.2022. Harjoittelutuen käyttömahdollisuus lasketaan eduksi. Harjoittelusta maksetaan palkkaa 1283 e / kk.

Lähetä vapaamuotoinen hakemuksesi ja ansioluettelosi 31.3.2022 klo 16.15 mennessä osoitteeseen: kirjaamo@ekarjala.fi (otsikoi hakemus ”Hakemus harjoittelijaksi/kulttuuriympäristö”)

Lisätietoja: Ympäristökoordinaattori Laura Blomqvist p. 040 139 0173 tai laura.blomqvist@ekarjala.fi